فرهیختگان | پر مخاطبترین برنامه تلویزیونی ماه مبارک رمضان،
برنامه محفل با بیشترین میزان مخاطب در اسفند ۱۴۰۳، صدرنشین تولیدات تلویزیونی ویژه ماه رمضان شد. سریالهای آرشیوی نیز نسبت به سریالهای جدید در جذب مخاطب موفقتر عمل کردند.
به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانهای نهضت، نتایج موج دوم مخاطبسنجی تولیدات صداوسیما توسط متا منتشر شد. بر اساس این پیمایش که در اسفند ماه ۱۴۰۳ انجام شده، از میان ویژه برنامههای تلویزیونی، برنامه محفل با ۴۱ درصد مخاطب و برنامه زندگی پس از زندگی با ۲۸ درصد مخاطب، در میان برنامهها و ویژه برنامههای اسفند تلویزیون، پیشتاز بودهاند.
۳۴ درصد از مخاطبین فصل سوم برنامه محفل در اسفندماه، تمام قسمتهای آن را دنبال کردهاند و درمورد برنامه زندگی پس از زندگی، ۲۹ درصد از مخاطبینش پیگیر تماشای تمام قسمتهای آن بودهاند.
هرچند که میزان مخاطبین دیگر ویژه برنامهها حدودا در میانگین مخاطبین برنامههای عادی صداوسیما قرار دارد و بنظر میرسد ویژه برنامههای تلویزیونی درمقایسه با برنامه عادی، بصورت کلی به یک میزان توجه مخاطبین را به خود جلب کردهاند.
برای نوشتن نظر ثبت نام کنید و یا وارد حساب کاربری خود شوید